Van start met onze nieuwe bestuursploeg!

Op 12 maart 2019

Op maandag 11 maart hadden we onze eerste vergadering met de nieuwe bestuursploeg van N-VA Diksmuide.

Op onze nieuwjaarsrepectie werd ook ons bestuur verkozen. Dit zestienkoppig team zal de komende jaren de leiding en werking van de lokale afdeling op zich nemen.

Koen Coupillie, leerkracht in het VTI Diksmuide en woon- achtig in Esen, blijft voorzitter van de afdeling. Naast Koen neemt Joke Gaeremyn de verantwoordelijkheid op zich als ondervoorzitster. Joke werkt als bediende-verkoopster in een doe-het-zelfzaak en woont in het centrum van Diksmuide. Marjolein Vanstechelman wordt penningmeester van de Diksmuidse N-VA-ploeg. Zij woont in Woumen en is samen met haar man zaakvoerster van een schrijnwerkerij. Julie Vercooren woont in het centrum van Diksmuide, is maat- schappelijk werkster en studente in de lerarenopleiding. Julie neemt de taak op zich van secretaris en Jong N-VA. Maarten Debruyne wordt als nieuw gezicht communicatieverantwoor- delijke. Hij woont in Esen en werkt als grafisch vormgever voor N-VA. Verder is Luc Coupillie persverantwoordelijke. Luc woont in Pervijze, is provincieraadslid en werkt als docent aan hogeschool VIVES. Martine Desmet zorgt voor sfeer als evenementenverantwoordelijke. Martine woont in Esen en is notarieel juriste. Nog een nieuw gezicht die de ploeg vervoegt is Koen Bostyn. Koen is ledenverantwoordelijke voor de af- deling, hij woont in het centrum van Diksmuide en werkt als opvoeder in een middelbare school.

Ook Jan Colaert, Joachim Van Opstal, Inge Claeys, Sarah Thieren, Marc Seys, Koen Bultinck, Bert Laridon en Mieke Vanrobaeys zijn bestuurslid.