Vrees voor totale verkeerschaos

Op 20 september 2016

N-VA Diksmuide vreest voor een totale chaos in Diksmuide wanneer de veel geplande openbare werken van start gaan dit jaar en komend jaar. Momenteel is Diksmuide al verlaten door de werken in de Generaal Baron Jacquesstraat. Volgend jaar starten er daar nog eens bij de werken op de Grote Markt, de Bortierlaan, de IJzerdijk en de Rijkswachtstraat. En waarschijnlijk zullen we dan ook nog eens problemen mogen verwachten rond het terrein van Sporthal De Pluimen, wanneer ze starten met de bouw van de nieuwe sporthal en het zwembad.

Daarom stelde ons N-VA-raadslid Jürgen Van Collie gisterenavond (maandag 19/9) de vraag aan het stadsbestuur in de gemeenteraad hoe ze zich zullen voorbereiden op de situatie wanneer Diksmuide een dreigend verkeersinfarct wordt tijdens al die grote openbare werken.

Bron: Het volledige artikel kan u verder lezen op eDiksmuide: http://www.ediksmuide.be/nieuws op datum van maandag 19 september ’16.